Udlejning

Huset udlejes med alt inventar og service op til 80 personer

Eksempler

Herunder kan du se eksempler på forskellige måder at leje forsamlingshuset på:

Flere dageMedlemmerIkke medlemmer
Fredag kl. 18:00 til søndag kl. 14:003.200,- kr.3.700,- kr.
Lørdag kl. 10:00 til søndag kl. 14.003.050,- kr.3.400,- kr.
Mødeaften 5 timerPris
hverdag – mandag til torsdag á 5 timer600,- kr.
weekend – fredag til søndag á 5 timer800,- kr.

Ovenstående er eksempler på udlejninger. Har du andre ønsker, er du meget velkommen til at kontakte os.

Ved længerevarende arrangementer/aktiviteter, bedes du også kontakte os for pris.

Depositum1.000,- kr.
Rengøring700,- kr.
Ekstra timer, pr. time70,- kr.

Vær opmærksom på at udlejning af forsamlingshuset til medlemspris er betinget af mindst 1 års medlemskab, og at leje/reservation af huset til medlemspris først kan finde sted, når medlemskab er etableret.

Fakta om

Se kalender

Betingelser

Vigtigt:
Huset må ikke benyttes til andet end den angivne formål/anledning, herunder ungdomsfester, og at såvel lejer og bruger er en og samme person. Forsamlingshuset kan kun lejes ud til personer over 25 år.

Bekræftelse:
Bekræftelse fremsendes umiddebart efter reservation af Dåstrup forsamlingshus, og indeholder oplysninger om lejeperiode samt aftalte priser.
Depositum betales efter 14 dage. Når depositum er indbetalt, betragtes lejekontrakten som bindende fra begge parters side.

Lejekontrakt:
Selve lejeprisen, som består af rengøring og lejepris, skal indbetales 30 dage før første lejedato. Betalingsoplysninger fremgår af lejekontrakt og faktura.

Adgang:
Hovedindgangen er forsynet med elektronisk lås, og på selve lejekontrakten fremgår en kode, som anvendes i anførte og aftalte lejeperiode.

Tilbagebetaling af depositum:
Inden for 4 uger efter aflevering af nøgle tilbagebetales depositum, dog ekskl. fradrag for eventuelle skader på hus eller inventar, service mv., Ligeledes vil et gebyr for oprydning være fratrukket, hvis dette ikke er udført tilfredsstillende (faktureres med kr. 250,00 kr. pr. time).
Returnering af depositum sker til egen konto med opgørelse.

Oprydning efter leje:
Rengøring efter leje af Dåstrup forsamlingshus tager vi os af, men vi skal bede jer om at sørge for, at huset afleveres i samme stand som det er modtaget.

  • Borde og stole er stillet tilbage på plads (se opstilling i mappen i kaffestuen)
  • Gulvet i huset er fejet
  • Service og glas er placeret som anvist på billeder i skuffer og skabe
  • Evt. smadret service og glas er placeret ved køkkenvasken
  • Ovnene, ovnplader, komfur, køleskab samt fryser er rengjort
  • Opvaskemaskinen er renset og vandet tømt ud (se opslag på væggen ved køleskabet)
  • Stik til kaffemaskiner og elkedel er taget ud af elstikket
  • Alt køkkenaffald er lagt i container uden for bagdøren
  • Lejer sørger selv for bortfjernelse af medbragte glas, flasker, dåser samt papkasser.
  • Brugte håndklæder og viskestykker er placeret på gulvet ved indgangsdøren
  • Lyset i huset er slukket
  • Indgangsdør / bagdørene er aflåst
  • OBS! Ved brug af grill (kul) sørg for at aske er slukket – ingen gløder
  • Det er strengt forbudt at anvende fyrværkeri, både ude og inde

Afbestilling:
Skal ske senest 8 uger før datoen for lejeperiodens start, dog 3 måneder før ved konfirmationer, ellers er det fulde depositum tabt. Ved afbestilling er mindste aflysningsgebyr 150,- kr.

Åbne arrangementer:
Det bemærkes at det påhviler lejeren at indhente de fornødne tilladelser og bevillinger.

Erstatningspligt:
Lejeren af huset har altid erstatningspligten overfor bortkomne eller beskadigede ting, samt på bygningen, døre, vinduer etc. Skulle skaderne overstige det indbetalte depositum, vil der blive fremsendt regning med krav om betaling i henhold til gældende regler.

Ansvar:
Dåstrup Forsamlingshus fralægger sig ethvert ansvar for udefra kommende hændelser som måtte indtræffe. F.eks. El/gas/ vandforsyningssvigt – det er lejer af huset som bærer det fulde ansvar for skader på personer / ran m.m.

Er der andre forhold/bemærkninger vil det fremgå af kontrakten.

Scroll to Top